تعبیرخواب جای بلند و با ارتفاع

 اگر بر لبه پرتگاه بودید نشان از ترس از شکست، در چند قدمی از دست دادن اعتماد به نفس، در شرف افتادن در چیزی ناشناخته و یا تحولی عظیم است. اگر از پرتگاه به فضای خالی و نیستی پایین آن پرتاب شدید نمایانگر مرگ، نا خودآگاه یا ناشناخته‌هاست. اگر پایین پرتگاه بودید بیانگر حس وجود مشکلی لاینحل در زندگی است. 

تعبیر خواب لبه پرتگاه و ارتفاع بلند

آنلی بیتون می‌گوید:

  • اگر خواب ببینید بر لبه پرتگاهی ایستاده‌اید، علامت آن است که مصیبت و بدبختی شما را تهدید می‌کند.
  • سقوط کردن از لبه پرتگاهی در خواب، علامت غرق شدن در بدبختی است.

تعبیر خواب افتادن از ارتفاع و بلندی

معبرین غربی گویند:

  • افتادن و یا سقوط از ارتفاع یکی از رایج‌ترین رویاهایی است که در جهان توسط افراد مختلف دیده می‌شود. خواب‌هایی با مضمون افتادن از ارتفاع نشانه‌ای از نا امنی، عدم ثبات و اضطراب است. شما در برخی از شرایط زندگی بیداری خود احساس غربت می‌کنید. در واقع در برهه‌هایی از زندگی کنترل آن از دستتان خارج شده است.
  • تعبیر این خواب را می‌توانید در وضعیت کاریتان مشاهده کنید. فشار و بحران‌های موجود در محیط کار می‌تواند شما را از حرکت متوقف کند. همانطور که در حین افتادن از ارتفاع نمی‌توانید خود را کنترل کرده و تعادل خود را حفظ کنید در موقعیت‌های کاری نیز با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنید. به طور خلاصه افتادن از ارتفاع انعکاسی از وضعیت و شرایط ناخوشایند زندگی هر فرد است.

بیتون می‌گوید:

افتادن از پله‌ها و ارتفاع در خواب، نشانه آن است که از روی حسادت از شما بیزار خواهد شد.

مطیعی تهرانی گوید:

 لرزیدن و افتادن از ارتفاع از رسیدن رنج و بلا خبر می‌دهد. اگر کسی شما را پرت کرد و در نتیجه به زمین خوردید بی تردید شخصی موجب تخفیفشان و مقام شما می‌شوداگر از ارتفاع افتادید اما زیر پای شما آبی صاف و روشن بود نا خواسته حادثه ای اتفاق می‌افتد که به خشنودی شما پایان میابد.

 درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

  • از یک مکان مرتفع به پایین می‌افتید: بد شانسی شما را دنبال می‌کند.
  • از یک بلندی به پایین می‌افتید: احترامتان را از دست می‌دهید.

تعبیر خواب پرش از ارتفاع

اگر پرش‌ ارتفاع‌ شما در خواب‌، موفقیت‌آمیز و خوشایند باشد، یعنی‌ از شخصیتی‌ قوی‌ برخوردارید وبرای‌ موفق‌ شدن‌ در زندگی‌ توانایی‌ها و قابلیت‌های‌ لازم‌ را دارید. اگر در خواب‌، از پرش‌ وحشت‌ داشته‌باشید، یا پرشتان‌ تجربه‌ای‌ ناخوشایند و هراس‌انگیز باشد، یعنی‌ احساس‌ می‌کنید که‌ توسط یکی‌ ازدوستان‌ صمیمی‌تان‌ یا فردی‌ که‌ علاقه‌ خاص‌ و عاطفی‌ نسبت‌ به‌ او داشته‌اید، مورد بی‌توجهی‌ قرارگرفته‌اید.

منبع : سایت عکس و تصاویر 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *