تعبیر خواب آدامس

در کتاب سرزمین رویاها آمده است :

شما آدامس دارید یعنی شخصی شما را مثل سایه دنبال می‌کند .

سقز و یا آدامس در خواب ياوه سرایی و بيهوده گویی و لاف زدن و فحاشی و هرزه گویی است.

چنانچه در خواب ببينيد کسي به شما سقز يا آدامس می‌دهد موردي پيش می‌آید که شخصی شما را به گفتن دروغ و ياوه تحريک و تحريص می‌کند .

————————————————————————————-

تعبیر خواب آدامس بدین‌ صورت‌ است که‌ بیننده‌ خواب‌ قادر نیست‌ از شر آدامس‌ جویدن‌ در خواب‌ رهایی‌ یابد. هر چه‌شخص‌ در خواب‌ بیشتر تلاش‌ می‌کند تا آدامس‌ را از دهانش‌ خارج‌ سازد، ناتوانتر و عاجزتر می‌شود، بنابراین‌ به‌ شدت‌ نا امید و دستپاچه‌ می‌گردد. حتی‌گاهی‌ اوقات‌ آدامس‌ مرتب‌ در دهان‌ بزرگ‌تر می‌شود و کاری‌ از دست‌ بیننده‌ خواب‌ بر نمی‌آید. چنین‌خواب‌هایی‌ نشان‌ دهنده‌ این‌ هستند که‌ بیننده‌ خواب‌ در زندگی‌ روزمره‌اش‌ با مسائل زیر روبروست .

مشکل‌ بزرگی مواجه‌ شده‌ و از این‌ رو به‌ شدت‌ احساس‌ عجز و سرخوردگی‌ می‌کند.

این‌ خواب‌ نمایانگر ناتوانی‌ و عدم‌ موفقیت‌ در هضم‌ یا پردازش‌ اطلاعات‌ یا به‌ وجود آمدن‌ یک‌ مصیبت‌ و فاجعه‌ است‌. هم‌ چنین‌ نشان‌ دهنده‌ این است‌ که‌ بیننده‌ خواب‌ قادر نیست‌ به‌ نحو شایسته‌ و مؤثری‌ عرض‌ اندام‌ و ابراز وجود کند و در بیان‌ وتوصیف‌ کلامی‌ مثل‌ همیشه‌ ناتوان‌ می‌ماند.

جویدن‌ آدامس‌ در خواب‌ می‌تواند نشانه‌ای‌ از رفتار و کردار بچه‌گانه‌، آسیب‌ پذیری‌، ضعف‌، ناتوانی‌ و ضرورتی‌ برای‌ بررسی‌ تغذیه‌ باشد.

اگر در خواب ديديد سقز و آدامس در دهان داريد و آن را فرو برديد و قورت داديد پشيمان و نادم خواهيد شد و البته اين ندامت به دنبال دروغ گفتن اتفاق می‌افتد. خريدن آدامس يا سقز و داشتن آن تعبير يکسان دارد ولي گرفتن آن از ديگری متفاوت است. دادن آن نيز تحريک و دعوت به دروغ گویی و لاف زدن است .

  • منبع : 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *