توعکس، گالری تصاویر

عکس های پس زمینه ، عکس بازی ها ، تصاویر طبیعت ، عکسهای بازیگران ، عکس با کیفیت بالا ، عکس ماشین ، عکس موتور ، تصاویر حیوانات ، دانلود عکس ، آپلود عکس ، توعکس

متفرقه

تعبیر خواب تابوت

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 اگر در خواب تابوت دیدید نترسید زیرا عمر شما طبیعی است و دیدن تابوت در خواب ارتباطی با مرگ و زندگی ندارد. نفایس نوشته تابوت ملک وسیع و بزرگ است و مرده مال حرام در حالی که مرحوم مجلسی مرده را مال و منال و خیر و برکت تعبیر کرده است.  

آنلی بیتون می‌گوید: 

دیدن تابوت در خواب، بیانگر وقوع یک اتفاق ناگوار است. دیدن جنازه در تابوت، نشانه‌ی غم و ناامیدی است. اگر خواب ببینید در تابوتی هستید، یعنی بیماری خطرناکی شما را تهدید می‌کند.

 لوک اویتنهاو می‌گوید:

 تابوت: زندگی طولانی و خوش 

تعبیر خواب ساختن تابوت

مطیعی تهرانی: 

اگر دیدید خودتان تابوت می‌سازید ساختمان می‌سازید ساختمانی که سالیان دراز بر جا می‌ماند و خودتان هم از آن بهره مند می‌گردید. اگر در خواب دیدید که تابوتی را به دوش می‌برند و شما هم در زمره تشییع کنندگان هستید خبری از غایب به شما می‌رسد یا به چیزی که از آن دل بریده‌اید امیدوار می‌شوید. اگر گمشده ای دارید که آن را از دست رفته می‌پندارید باز می‌یابید. اگر در خواب دیدید که تابوتی پوشیده است و ندانستید درون آن چیست یا کیست با موردی برخورد می‌کنید که نمی‌دانید سود بخش است یا زیان آور که ممکن است سود آور باشد. به هر صورت دیدن تابوت در خواب وحشتناک نیست و نباید بیننده خواب بترسد. 

تعبیر خواب خوابیدن در تابوت

لوک اویتنهاو:

 دراز کشیدن درون یک تابوت: موانع بر سر راه 

تعبیر خواب تابوت خالی

لیلا برایت می‌گوید:

 دیدن تابوتی خالی در خواب، نشانه‌ی آن است که از موضوعی نگران می‌شوید.  

تعبیر خواب زیر تابوت مرده را گرفتن

لیلا برایت: 

اگر در خواب زیر تابوتی را بگیرد نشانه‌ی شنیدن اخبار خوب است. منبع : سایت عکس و تصاویر 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *