تعبیر خواب تیر گلوله

وچهر مطیعی تهرانی:

 اگر در خواب ببینیم تیری به طرف ما پرتاب شد که آسیب نرساند مورد توجه و عنایت قرار می‌گیریم یا نامه و پیغامی دریافت می‌کنیم. اگر مسافری یا غایبی داریم از او خبری به ما می‌رسد یا دوستی برای ما هدیه و تعارف می‌فرستد. اگر تیری که به سوی ما انداخته شده آسیب رساند و در خواب دیدیم که به بدن ما فرو رفت سرزنش و شماتت می‌شویم و کاری می‌کنیم که سر زبان‌ها می افتیم و پشت سر ما بد خواهند گفت. 

آنلی بیتون می‌گوید:

 اگر خواب ببینید مورد اصابت تیر تپانچه ای قرار گرفته‌اید و هر دم ممکن است جان خود را از دست بدهید، نشانة آن است که با بدرفتاری و بدخواهی دوستان روبرو خواهید شد.

منوچهر مطیعی تهرانی:

 اگر ببینیم ما تیرانداز هستیم کسی یا چیزی مورد نظر ما قرار می‌گیرد. اگر دختر دم بختی تیر می‌افکند یا تیری به سوی او افکنده می‌شود نیکو است چون مورد توجه قرار می‌گیرد. 

اگر در خواب با تفنگ تیر اندازی کرد و از آن گلوله ای خارج نشد و یا گلوله‌های آن فاصله زیادی را طی نکرده و در زمین افتاد و قدرت کافی نداشت دلیل بر این است که فرزندش دختر خواهد بود.

 آنلی بیتون:

  • اگر در خواب کسی با اسلحه به طرف شما تیراندازی کند، علامت آن است که به بیماریی خطرناک دچار خواهید شد و افراد خطاکار شما را ناراحت خواهند ساخت.
  • اگر زنی خواب ببیند با اسلحه تیراندازی می‌کند، علامت آن است که با دیگران جروبحث و مشاجره خواهد کرد و شهوت نامطلوب او را به تباهی خواهد کشاند.
  • اگر خواب ببینید موعظی به طرف شما تیراندازی می‌کند، نشانه آن است که یکی از دوستان با عقاید شما مخالفت خواهد کرد و راههای دیگری را فراروی شما پدیدار خواهد ساخت.
  • شنیدن صدای تیراندازی در خواب، نشانة آن است که به علت خودخواهی بیش از اندازه همسرتان از شما بیزار می‌شود.

لیلا برایت می‌گوید:

  • اگر در خواب به کسی تیراندازی می‌کنید، نشانه‌ی آن است که دچار گرفتاری و دردسر خواهید شد.
  • اگر خواب ببینید که مورد اصابت تیری قرار می‌گیرید، نشانه آن است که در کارتان با شکست مواجه می‌شود.
  • اگر ببینید که شما را تیرباران می‌کنند، یعنی در شغلتان پیشرفت می‌کنید.

منبع : سایت عکس و تصاویر 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *