تعبیر خواب جوجه

لوک اویتنهاو می‌گوید:

 جوجه: بدگویی و غیبت کردن

 آنلی بیتون می‌گوید:

  • خواب جوجه‌هایی که تازه از تخم در آمده‌اند خستگی از مسئولیت‌های بسیار است که سرانجام معلوم می‌شود پذیرفتن مسئولیت‌ها به نفع زندگی شما بوده است.
  • دیدن جوجه‌هایی که پر و بالی در آورده‌اند، دلالت بر آن دارد که بی آنکه به کار جسمانی بپردازید در کارهای خود موفقیت به دست می‌آورید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 جوجه در خواب‌های ما سود و نتیجه خدمت و محصول کار و خلاصه بازده چیزهایی است که اصل آن موجه و خوب باشد. نوشته‌اند دیدن ماکیان و مرغ خانگی در خواب کنیزیک و زن است بنابراین قیاس جوجه باید فرزند یا فرزندانی باشد که از همسر یا کنیزک به وجود می‌آیند. اگر در خواب جوجه‌های ماکیان دیدید که هنوز کوچک هستند و با کرک زرد رنگ خود می‌دوند و بازی و جیک جیک می‌کنند بسیار خوب است و خواب شما از نعمت و برکت و خیر و خوشی خبر می‌دهد. به طور کلی دیدن جوجه شادی و نعمت و برکت است. هر چه تعداد جوجه‌هایی که در خواب می‌بینید بیشتر باشد بهتر است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 اگر کسی جوجه به شما داد به شما خدمت و محبت می‌کند. اگر تعدادی جوجه را به کسی بدهید در امر خیری شما را شریک می‌کند. دیدن جوجه در هر حال خوب است. 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 حالت بد آن است که در خواب ببینید جوجه هایی دارید و این جوجه‌ها دچار آفت شده‌اند به این معنی که یا گربه‌ها آن‌ها را گرفته و یا کلاغ یکی را ربوده. این خبر از ضرر و زیان است. جوجه بیمار، بیماری است. جوجه ای که به خانه همسایه برود نوشته‌اند فرزند نافرمان است. 

آنلی بیتون:

 اگر خواب ببینید جوجه‌ها به آشیانه می‌روند، دلالت بر آن دارد که کسی می‌خواهد شما را به درد سر بیاندازید.

 لیلا برایت: 

اگر یک آشیانه با یک تخم یا جوجه دیدید، بیانگر آن است که باید خود را برای پایه‌ریزی یک زندگی جدید آماده کنید. 

آنلی بیتون می‌گوید: 

اگر خواب ببینید مشغول خوردن خوراک جوجه هستید، نشانه آن است که در امر عشق و کار بلا تکلیف می‌مانید.

گرد آوری شده توسط سایت توعکس

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *