تعبیر خواب راه و جاده

منوچهر مطیعی تهرانی:

 اگر جاده پرتگاه داشت و شما از آن پائین رفتید تنزلشان می‌یابید و اگر به پرتگاه سقوط کردید حادثه ای نامطلوب اتفاق می‌افتد که موجب سقوط شما می‌شود. 

اگر به سر بالایی رسیدید و به آسانی آن را طی کردید ارتقا مقام می‌یابید و چنانچه به دشواری بر خوردید مشکلاتی سر راه شما قرار می‌گیرد که در می‌مانید. 

  • اگر در جاده ای پا برهنه بودید خوب نیست.
  • اگر جاده ناصاف و غیر هموار بود با مشکلاتی رو به رو می‌شوید و به دشواری می افتید.

آنلی بیتون می‌گوید: 

اگر خواب ببینید در جاده ای ناهموار و ناشناخته سفر می‌کنید، علامت آن است که وظایف جدیدی به عهده خواهید گرفت که نتیجه ای جز اتلاف وقت و ناراحتی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. 

منوچهر مطیعی تهرانی:

 اگر جاده ای را که می‌پیمودید (با وسیله یا بدون وسیله فرق نمی‌کند) صاف و هموار بود خواب شما می‌گوید راه پیشرفتتان صاف است. 

——————–

  • اگر خواب ببینید از جاده ای عبور می‌کنید که اطراف آن را گل‌ها و درختان فرا گرفته‌اند، نشانه آن است که ناگاه شادمانی بزرگی شما را فرا خواهد گرفت.
  • اگر خواب ببینید به همراه دوستانتان از جاده ای سرسبز و با صفا عبور می‌کنید، نشانه آن است که در آینده نزدیک صاحب همسر و فرزندانی خواهید شد و همچنین خانه ای زیبا خواهید ساخت.

منوچهر مطیعی تهرانی:

 اگر در خواب ببینیم با اتومبیل از جاده ای عبور می‌کنیم که دو طرف بیابان است و خشک است و فاقد گیاه خوب نیست چون نشان آن است که دستخوش تنگی می‌شویم. 

منوچهر مطیعی تهرانی: 

اگر در خواب جاده ای دیدید که در آن جاده تنها بودید در روزهای آینده احساس تنهائی و بی یاوری می‌کنید. 

کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید: 

اگر خواب ببینید در جاده ای راه خود را گم کرده‌اید، علامت آن است که بر سر تصمیم گیری پیرامون مسائل تجاری مرتکب اشتباه می‌شوید و زیان می‌بینید. منبع : سایت عکس و تصاویر 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *