تعبیر آبادانی در خواب چیست؟

آباداني

جابرمغربي گويد:

اگر كسي خويشتن را به خواب، در جايگاهي آبادان مقيم بيند دليل كند كه خير و منفعت يابد

به قدر آباداني که ديده بود و اگر به خلاف بيند، دليل بر شر و فساد و مضرت وي كند.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:
ديدن آباداني به خواب بر چهار وجه بود
اول : بر صلاح كارهاي اين جهاني.
دوم : خير و منفعت.
سوم : داد و كامراني.
چهارم : بر گشايش كارهاي بسته.

محمد بن سيرين گويد:
اگر بيند كه محل خرابي را آباد مي كرد، چون مسجد و مدرسه و خانقاه و آن چه راکه مربوط به دين مي باشد، دليل كند بر صلاح دين و خرد و ثواب آخري كه وي را حاصل شود واگر بيند كه زميني خراب از خود آبادان مي كرد، چون سرا و دكان و مانند اين، دليل كند كه خير و فايده اين جهان يابد و اگر بيند كه جايگاه آبادان بيفتاد و خراب شد، دليل كند كه به اهل آن جايگاه، بلا و مصيبت رسد.

منوچهر مطيعي تهراني گويد :
چنان چه در خواب ببينيم که مشغول آباد کردن جائي هستيم ويا به بناي ساختماني مشغوليم، دو صورت دارد . اگر آن جا که در خواب ديده ايم در اصل آباد و ساخته شده و معمور است که خواب ما گوياي بيهودگي کار ما است و خواب ما مي گويد عملي کاملا بي ثمر انجام مي دهيم و اگر آن جا باير و ويرانه است و ما آن را آباد کنيم نشان خير و صلاح و نيک فرجامي است. اگر زميني را که احساس مي کنيد به خودتان تعلق دارد مي سازيد و آباد مي کنيد، بخصوص اگر در آن کشت مي نمائيد خواب از عشق و ازدواج نزديک با شما سخن مي گويد. چنان چه ازدواج کرده و تشکيل خانواده داده باشيد در زمينه حرفه و شغل خود کاري مستقل از امور ديگر انجام مي دهيد که سود بخش است . http://2aks.ir

نفايس الفنون :
اگر خود را در ده يا روستا يا شهرستاني آباد ببينيد امنيت و آرامش مي يابيد. چنان چه بيننده خواب ببيند که در دهي گم شده نشانه شرو فساد و بدي است.

منبع : 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *