تعبیر خواب احضار روح

آنلی بیتون گوید:

اگر خواب ببینید در مراسم احضار ارواح شركت کرده‌اید، نشانه آن است كه آشنایی و دوستی با افراد بیگانه، بر زندگی شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

دیدن روح دیگری در وجود خود

آنلی بیتون گوید:

  • اگر در خواب احساس کنید روح دیگری در تن شما حلول کرده است، علامت آن است که وجود بیگانه ای که وارد زندگی شما خواهد شد، آرامش و منفعت به دست خواهید آورد.
  • اگر دختر نوازنده ای خواب ببیند روحش در تن زنی است که با لباس نازک بر صحنه نمایش نقش ایفا می‌کند، نشانه آن است که در کار بزرگی از رقیب خود پیشی خواهد گرفت.

تعبیر خواب صحبت درباره روح

آنلی بیتون گوید:

اگر خواب ببینید درباره فناناپذیری روح خود با دیگران گفتگو می‌کنید، نشانه آن است که از هر فرصتی برای کسب دانش مورد نظر خود بهره می‌گیرید و از مصاحبت افراد روشنفکر لذت می‌برید. 

تعبیر خواب دیدن ارواح پدر و مادر

آنلی بیتون گوید:

اگر در خواب روح پدر و مادر خود را ببینید، نشانه آن است که در معرض خطر قرار گرفته‌اید. باید به هنگام شراکت با افراد بیگانه دقت کنید.

تعبیر خواب دیدن روح خود و صحبت کردن با روح

آنلی بیتون گوید:

  • اگر در خواب روح خود را ببینید، نشانه آن است که با کسی همسفر می‌شوید و با او به سفری طولانی می‌روید و در طول همه راه از نومیدی رنج می‌کشید.
  • اگر خواب ببینید روحی با شما صحبت می‌کند، علامت آن است که به دست دشمنان می افتید. اگر زنی چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که در اثر فریب بیوه خواهد شد.
  • اگر در خواب روحی را میان آسمان ببینید، نشانه آن است که در اثر از دست دادن یکی از نزدیکان احساس بدبختی خواهید کرد.
  • اگر خواب ببینید روح مردی سمت چپ و روح زنی سمت راست شما، با چهرهایی شاد ایستاده‌اند، دلالت بر آن دارد که شما به سرعت از گمنامی به شهرت می‌رسید، اما این مقام دیری نمی‌پاید زیرا مرگ به سراغتان خواهد آمد.

منبع:سایت عکس

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *