تعبیر خواب النگو

خواب یک یا چند النگو نوعی اخطار برای انجام قطعی کاریست که به آن علاقه دارید. میل قلبی به انتخاب و سپس انجام یک وظیفه یا تعهد بزرگ، تعبیر خواب النگو است. برای مثال، لذت بردن از برعهده گرفتن یک مسئولیت جدید در زندگی، یا عشق و تعصب شما برای انتخاب مسیری از زندگی که شما را به امور خانواده تخصیص دهد. این حتی می‌تواند نوعی تعهد بین یک زوج محسوب شود.
از دید مثبت، خواب النگو نشان از میزان احساس رضایت شما نسبت به قرارگیری در موقعیتی است که خودتان انتخاب کرده و وقت و هزینه خود را وقف آن کرده اید. این بدان معناست که شما از قرارگیری در موقعیتی که شما را وقف خانواده می‌کند، احساس خوبی دارید.

 منوچهر مطیعی:

 چنانچه در خواب ببینید النگویی به دست دارید یا النگوهائی به دست شما وجود دارد نسبت به کسی یا چیزی تعهد می‌پذیرید یا دین دارید که ادا نکرده‌اید یا اخلاقاً مدیون هستید. دیدن النگو در خواب برای مردان خوب نیست و تعبیری که گفته شد برای زنان صادق است. 

تعبیر خواب النگو در دست

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید النگویی در دست دارید که دوست یا نامزد شما هدیه داده است، نشانه آن است که در آینده ای نزدیک ازدواج خواهید کرد.

تعبیر خواب گم کردن النگو

بیتون می‌گوید:

  • اگر دختری در خواب النگوی خود را گم کند، در آینده با زیان‌ها و مشکلات فراوانی روبرو می‌شود.
  • اگر خواب ببینید النگویی پیدا می‌کنید، نشانه کسب ثروتی قابل توجه است.

تعبیر خواب النگوی شکسته

خواب النگوی شکسته نشان از شما یا کسی دارد که مایل به انتخاب و قبول مسئولیت نبوده است؛ کسی که نسبت به سهیم شدن در قبول مسئولیت بی‌میل است. این فرد تمایلی به کمک و همکاری ندارد. منبع : سایت عکس و تصاویر 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *