تعبیر خواب روح ها

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن روح در خواب، نشانه آن است که با مشکلی غیره منتظره مواجه خواهید شد. 

تعبیر خواب روح با لباس سفید و سیاه

اگر خواب ببینید روحی با لباس سفید در مقابل شما هویدا می‌شود، نشانه‌آن است که سلامت یکی از بهترین دوستانتان در معرض خطر است.

اگر خواب ببینید روحی با لباس سیاه در برابرتان ظاهر می‌شود، نشانه‌آن است که با نیرنگ و بی وفایی دیگران روبرو خواهید شد.

تعبیر خواب سخن گفتن با روح و حرکت ارواح

  • اگر با روحی در خواب صحبت کنید، نشانه‌ آن است که اگر از منطق و عقل سلیم خود پیروی کنید و از مصیبت و شری که در زندگی شماست، جان سالم به در خواهید برد.
  • اگر خواب ببینید روحی با شما صحبت می‌کند، علامت آن است که به دست دشمنان می افتید. اگر زنی چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که در اثر فریب بیوه خواهد شد.
  • اگر خواب ببینید ارواحی به در و خانه شما ضربه می‌زنند، نشانه آن است که دردسری ناگهانی گریبانتان را خواهد گرفت.
  • اگر خواب ببینید روحی در پشت پارچه ای حرکت می‌کند، نشانه آن است که اگر می‌خواهید مرتکب اشتباه نشوید باید احساسات خود را کنترل کنید.

تعبیر خواب روح آشنایان

  • اگر در خواب احساس کنید روح یکی از دوستانتان در اتاق شما سرگردان است، نشانه آن است که احساس ناامنی و نومیدی خواهید کرد.
  • اگر در خواب روح دوست یا نزدیکانی که هنوز در قید حیات‌اند مشاهده کنید، نشانه آن است که از جانب دوست بد ذاتی زندگی شما در خطر است. باید در انجام کارهای خود بیشتر دقت کنید. اگر چنین روحی در خواب با حالت زار و نحیفی ظاهر شود، علامت آن است که دوست شما به زودی خواهد مرد.

تعبیرخواب جدا شدن روح از بدن

آنلی بیتون می‌گوید:

  • اگر خواب ببینید روح از جسم شما می‌شود، علامت آن است که برای افکاری بیهوده، احتمال دارد زندگی خود را به خطر بیاندازید.
  • اگر در خواب احساس کنید روح دیگری در تن شما حلول کرده است، علامت آن است که وجود بیگانه ای که وارد زندگی شما خواهد شد، آرامش و منفعت به دست خواهید آورد.

تعبیر خواب ارواح پدر و مادر

بیتون:

 اگر در خواب روح پدر و مادر خود را ببینید، نشانه آن است که در معرض خطر قرار گرفته‌اید. باید به هنگام شراکت با افراد بیگانه دقت کنید.
یونگ می‌گوید:

 دیدن شبح یک خویشاوند یا دوست زنده در خوابتان بیانگر این است که شما در خطر کارهای کینه توزانه و بدخواهانه ی آن فرد هستید.

آنلی بیتون گوید: 

اگر در خواب روح خود را ببینید، نشانه آن است که با کسی همسفر می‌شوید و با او به سفری طولانی می‌روید و در طول همه راه از نومیدی رنج می‌کشید.

یونگ می‌گوید: 

دیدن روح خودتان در خوابتان نمادی از جنبه های شماست که از آن می ترسید. این ممکن است شامل یک خاطره ی دردناک، گناه یا افکار سرکوب شده باشد. در برخی موارد ممکن است از مرگ یا مردن می ترسید. 

تعبیر خواب روح سرگردان

بیتون می‌گوید:

  • اگر در خواب روحی را میان آسمان ببینید، نشانه آن است که در اثر از دست دادن یکی از نزدیکان احساس بدبختی خواهید کرد.
  • اگر خواب ببینید روح فرد مطهری با طنابی در آسمان به آرامی تکان می‌خورد، علامت آن است که در مطالعه آثار علمی پیشرفت می‌کنید و به شکل سحرآمیزی ثروتمند می‌شوید. اما اندوه قابل توجهی همیشه در زندگی با شما همراه خواهد بود.

تعبیر خواب فرار از روح

یونگ می گوید: 

خواب دیدن اینکه روح ها تلاش می کنند شما را بکشند بیانگر این است که آماده اید که با گذشته و احساسات سرکوب شده تان روبرو شوید، علی رغم اینکه چقدر این کار ممکن است دردناک باشد. شما آماده اید که در زندگی تان به جلو پیش روید و گذشته را پشت سر گذارید. اگر یک روح در خوابتان دارد خفه تن می کند، به این معنی است که یک موقعیت گذشته است که شما را از ابراز کامل خودتان باز می دارد(نمیذارد حرف بزنید)

یونگ می گوید: 

خواب دیدن اینکه یک روح در کمینتان است یا توسط یک روح شکار می شوید بیانگر این است که از رویارویی با مسائل گذشته تان که روی زندگی حالتان اثر می گذارد خودداری می کنید

تعبیر خواب جدا شدن روح از بدن ابن سیرین

ابن سیرین می‌گوید:

 تعبیر جان و روح، فرزند یا مال و اموال، و یا زن و عیال مرد است که سازگار و خوش‌رفتار می‌باشد.

اگر جان خود را به شکل مرد خوب و نیکی ببینی، صاحب فرزند خوب و نیکی می‌شوی و حال و روزت بهتر خواهد شد، یا اینکه به خدمت «پادشاه» شاد و جوانمرد درآمده و حال و روز تو بهتر می‌شود، ولی اگر جان خود را بصورت مرد زشتی ببینی، تعبیرش بر عکس تعبیر قبلی است.

اگر ببینی رنگ جان تو زرد می‌باشد، در اثر بیماری سختی از دنیا می‌روی، یا چنانچه سفید یا قرمز باشد، عاقبت تو خوب است و از غم و ناراحتی نجات پیدا می‌کنی، ولی اگر سیاه باشد، گناهکار هستی و گرفتار عذاب الهی خواهی شد.

اگر ببینی جان از بدن تو جدا شد و به آسمان رفت، به زودی از دنیا می‌روی.

یونگ می گوید:

 خواب دیدن اینکه روحتان، جسمتان را ترک می کند بیانگر احساس گناهی است که می کنید. شما ممکن است سر باورها و ارزش هاتان مصالحه کرده باشید(سازش کرده باشید). شاید نسبت به اطرافیانتان احساس بی حسی می کنید و حس می‌کنید که درکشان نمی کنید(درکتان نمی‌کنند). زمان آن رسیده است که بخش اساسی زندگی بیداری تان را تغییر دهید تا دوباره به طور کامل احساس زنده بودن و کامل بودن کنید.

  • خواب دیدن اینکه شما به شبح تبدیل می شوید بیانگر این است که مستاصل هستید که از یک موقعیت فرار کنید
  • خواب دیدن اینکه به یک شبح دست می زنید، اما ناپدید می شود، بیانگر این است که شما افکار سرکوب شده یا دردناکی را تایید می کنید اگرچه شما آمادگی کامل برای مواجه شدن با انها را ندارید
  • خواب دیدن اینکه در شهر ارواح هستید بیانگر این است که حس می کنید توسط جامعه طرد می شوید. شما ممکن است خودتان را از دیگران جدا بیندازید(خود را ایزوله کنید). تعبیر دیگر این است که خواب به این معنی است که شما در گذشته زندگی می کنید و به خاطرات چسبیده اید. زمان آن رسیده که رهایش کنید و در زمان حال زندگی کنید
  • خواب دیدن اینکه شما روح ندارید بیانگر این است که از نظر معنوی، احساس فقدان و گم گشتگی می کنید. شما نیاز دارید که خودتان و چیزی که به شما حس کامل بودن به عنوان یک فرد می دهد را پیدا کنید
  • خواب دیدن اینکه شما روحتان را با دوستتان عوض می کنید بیانگر این است که خودتان را به عنوان کسی که هستید پذیرا نیستید. شما خودتان را دیوانه وار با دیگران مقایسه می کنید، در نتیجه، از عزت نفس و اعتماد به نفس پایین رنج می برید
  • خواب دیدن اینکه شما با کسی ازدواج می کنید تا روحشان را نجات دهید، به قربانی کردنتان در یک موقعیت یا رابطه اشاره دارد. شما همیشه نقش حامی را در رابطه بازی می کنید و تلاش می کنید که دیگران را از آسیب دیدن پناه دهید. منبع : سایت عکس و تصاویر 2aks.ir
اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *