تعبیر خواب پنیر

محمد بن سیرین گوید:

 تعبیر پنیر خشک این است که مقداری مال و اموال اندک از مسافرت به دست می‌آوری و تعبیر پنیر تر این است که مال و اموال فراوانی را به دست می‌آوری (البته نه از طریق مسافرت)

جابر مغربی گوید:

 تعبیر پنیر خشک مسافرتی همراه با سود و منفعت اندک می‌باشد و دیدن پنیر تر تعبیرش مال و نعمتی است که به آسانی به دست خواهد آمد. 

آنلی بیتون می‌گوید:

 دیدن پنیر در خواب، نشانه بدست آوردن ثروتی قابل توجه است. و لذت بردن از سرگرمی‌های سالم.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 پنیر یکی از چیزهائی است که باید به آن مایه زد تا درست شود و در خواب پنیر را خشک می‌بینیم یا تر. به هر حال دیدن پنیر در خواب نیکو است فقط باید دید چگونه عرضه می‌شود و چطور می‌بینیم. اگر پنیر تر و تازه و قالبی سفید در خواب دیدید که از دکانی خریداری کردید یا کسی به شما داد پول زیادی نصیب شما می‌شود یا سودی از دهنده پنیر و یا شخص دیگری می‌برید. دیدن پنیر در خواب برای دختران و پسران جوان خوب است و بیشتر جنبه عاطفی و معنوی دارد تامالی. 

تعبیر خواب لقمه نان و پنیر

جابر مغربی:

 اگر ببینی نان و پنیر می‌خوری، در مسافرتی که انجام می‌دهی مال اندکی را با غم و اندوه به دست می‌آوری و ‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرگران گفته‌اند: دچار بیماری می‌شوی ولی به زودی بهبود پیدا می‌کنی.

تعبیر خواب پنیر له شده

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 پنیر له شده و خرده پنیر دست مالی شده پولی است اندک و مختصر و مشکوک که معبران سنتی نوشته‌اند ازطریق غیر مشروع به دست شما می‌رسد که بعدها یا بد نامی می ورد یا موجب عذاب وجدان می‌گردد. چنانچه در خواب ببینید که پنیر به دیگری می‌دهید از جانب شما کاری خیر انجام می‌گیرد که سودش به اشخاص می‌رسد.

تعبیر خواب خوردن پنیر توسط حیوانات

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 اگر در خواب دیدید که پنیر شما کرم گذاشته به شما خیانت می‌شود که در نتیجه زیان می‌بینید. اگر پنیرشما را گربه خورد و گریخت زنی حیله گر شما را فریب می‌دهد و زیان مالی وارد می‌آورد و اگر تکه ای پنیر به گربه دادید مراقب باشید که زنی در صدد اغوای شما بر آمده است. 

تعبیر خواب پنیر خوردن

آنلی بیتون:

 خوردن پنیر در خواب نشانه ناامید شدن و تحمل سختی‌های زندگی است. 

هانس کورت می‌گوید: 

اگر خواب ببینید که در کارخانه‌های پنیرسازی کار می‌کنید، بیانگر داشتن لحظات شادی بخش است. اگر در خواب پنیر فاسدی بخورید، نشانه‌ی آن است که بیماری شما را تهدید می‌کند. منبع : سایت عکس و تصاویر 2aks.ir

اشتراک گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *